Działasz w branży marketingu internetowego?
Weź udział w badaniach do nowej książki i podziel się swoją wiedzą!
Prowadzę obecnie badania naukowe do nowej książki nt. efektywności działań w mediach społecznościowych. Jeśli czytasz ten post i zawodowo zajmujesz się marketingiem lub jego poszczególnymi obszarami (social media http://opelz-blog.de/bokstaven-a/index.html , SEO, AdWords, E-mail marketing itp.), wypełnij proszę poniższy kwestionariusz. Zajmie Ci to ok. 10 minut. Każda opinia jest bardzo cenna!
Kwestionariusz jest anonimowy. Niemniej na jego końcu będziesz miał możliwość pozostawienia swoich danych kontaktowych, co będzie oznaczać chęć udzielenia wywiadu do książki pt. „Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych”. Wywiad będzie przeprowadzony w formie rozmowy telefonicznej (ew. czatu) w dogodnym terminie między 24. lipca a 28 lipca br. Rozmowa taka będzie trwać około 10 minut i będzie stanowić rozwinięcie i doprecyzowanie odpowiedzi udzielonych w tym kwestionariuszu. Istnieje możliwość udzielenia wywiadu anonimowo (na życzenie). Jednak pamiętaj, że ujawnienie Twojego imienia i nazwiska oraz afiliacji w książce z pewnością będzie z korzyścią dla Twojej marki osobistej.
Osoby, które udzielą wywiadu, otrzymają w prezencie e-book „Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu” oraz nową książkę, w której będą opublikowane wyniki badań. Książka zostanie wydana już we wrześniu!
Moimi partnerami badań ponownie są m.in. Brand24 i Sotrender.
W przypadku dużej ilości wypełnień kwestionariusza, wyniki będą analizowane ilościowo (jak ankieta), a wywiad będzie przeprowadzony tylko z wybranymi osobami.
Bardzo liczę na Wasze doświadczenie w branży