dr IWONA LUPA-WÓJCIK
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Autorka pracy doktorskiej pt. Potencjał marketingowy mediów społecznościowych, a także popularnonaukowych książek o mediach społecznościowych. W dorobku naukowym autorki znajduje się także kilkadziesiąt artykułów naukowych na temat mediów społecznościowych.
Adiunkt w Instytucie Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Wykładowca w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Kierownik studiów podyplomowych “Marketing i kreatywna reklama” w Instytucie Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Beneficjent licznych stypendiów naukowych. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM. Jest członkiem International Institute of Social and Economic Sciences.
Przez wiele lat prowadziła działalność gospodarczą związaną m.in. z konsultingiem, opracowywała strategie marketingowe dla firm oraz biznesplany. Prowadzi obsługę mediów społecznościowych dla klientów biznesowych. Posiada także doświadczenie jako trener przedsiębiorczości, sprzedawca i specjalista ds. marketingu i strategii biznesowych. Tytułuje się licznymi certyfikatami ukończenia kursów i szkoleń związanych z marketingiem (w tym marketingiem internetowym, social media marketingiem), sprzedażą, czy prowadzeniem biznesu.
Prowadzi blog Social Media Pod Lupą oraz fanpage o tej samej nazwie. Prywatnie miłośniczka podróży, Tatr i morza, twórczości Tolkiena oraz pisania do szuflady.
Zobacz profil autorki na LinkedIn