Książki:
• Lupa-Wójcik I., Social media sharing a zachowania finansowe gospodarstw domowych, AT Wydawnictwo, Kraków 2021.
• Lupa-Wójcik I., Social media strategicznie. Wprowadzenie, Wyd. Naukowe Sophia, Katowice 2018.
• Lupa I., Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych. Czyli jak osiągać większe zyski z social media, Wyd. Sophia, Katowice 2017.
• Lupa I., Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagadnienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw, Wydawnictwo Sophia, Katowice 2016.
Współautorstwo monografii:
Artykuły naukowe:
•Iwona Lupa-Wójcik, Price sensitivity of students to their favorite applications and programs, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie. – 2024, nr 194, s. 259-274.
•Kreatywne narzędzia promocji inicjatyw społecznych na przykładzie wybranych marek [w:] Teoretyczna i praktyczna problematyka przedsiębiorczości, red. Karola Juszki i Ryszarda Kozioła, Wyd. Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Kraków 2023.
•Iwona Lupa-Wójcik, Facebook moms help! What to buy for Teething? The Impact of Social Proof on Consumer Decisions of Young Mothers, [w:] Iwona Lupa-Wójcik, Marta Czyżewska (ed.), Proceedings of the 10th European Conference on Social Media, Vol. 10 No. 1 (2023).
•Lupa-Wójcik I., Opakowania obiegu zamkniętego w e-commerce jako przykład dobrej praktyki w gospodarce cyrkularnej, Ekonomia społeczna. Przedsiębiorczość społeczna wobec wyzwań Gospodarki Obiegu Zamkniętego, red. J. Pach, E. Szczygieł, K. Kowalska, Wyd. UKEN.
• Lupa-Wójcik Iwona. „The Impact of Music on the Effectiveness of Facebook ads”, Proceedings of the9th European Conference on Social Media, Kraków: Academic Conferences and Publishing International Limited , 2022. ISBN 978-1-914587-30-6
• Lupa-Wójcik Iwona. „Young People as Suppliers on The Social Media Sharing Market On the Example of Social Economy Students”, the 39th IBIMA Conference on 30-31 May 2022 Granada, Spain. Conference proceedings, Granada: International Business Information Management Association (IBIMA), 2022.
• Lupa-Wójcik I., Studenci ekonomii społecznej jako konsumenci na rynku social media sharing [w:] Pach J., Lupa-Wójcik I., Maciejewski W. (red.), Ekonomia Społeczna 2021, Przedsiębiorczość społeczna i kapitał społeczny: znaczenie – edukacja – rozwój, AT Wydawnictwo, Kraków 2022.
• Lupa-Wójcik Iwona. „Sharing Economy as A Remedy for Covid-19 Crisis”, 37th IBIMA Conference, 1-2 April 2021, Cordoba, Spain, 10768-10780, Cordoba : International Business Information Management Association, 2021. ISBN 978-0-9998551-6-410768-10780
• Lupa-Wójcik Iwona. „Emotions aroused by the most popular content on Facebook and their virality on the example of selected industries”, Proceedings of the 7th European Conference on Social Media, Larnaka: University of Central Lancashire – Cyprud, 2020.
• Lupa-Wójcik Iwona. „To what extent household members influence the purchasing decisions of Facebook users in case of selected products? New Facebook ads tool consideration”, THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES (IJBMS). (2020): 65-84 DOI: 10.20472/BM.2020.8.1.004
• Lupa-Wójcik Iwona. „Groups on Facebook as a marketing tool”, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych (2020): 17-32 DOI: 10.2478/minib-2020-0020
• Lupa-Wójcik Iwona. „Educational Challenges in Shaping the Entrepreneurship of IT Students”, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ – EDUKACJA (2020): 119–131 DOI: 10.24917/20833296.161
• Lupa-Wójcik Iwona. „The Role of Social Media in Entrepreneurship: a Conceptual Case Study”, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ – EDUKACJA 16, (2020): 176-188 DOI: 10.24917/20833296.162.14
• Lupa-Wójcik I., Student attitudes toward the use of chatbots in customer service, Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, Nr 22(71) (2019), s. 120-131.
• Lupa-Wójcik I., Strategic use of Social Media in e-learning, Proceedings of The 18th European Conference on e-Learning, ECEL 2019.
• Lupa-Wójcik I., Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24, „Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły HUMANITAS. Zarządzanie”, Tom 20, 2019, Nr 1.
• Lupa-Wójcik I., Determinants of the engagement of customers in social media, World Scientific News, 2019, Nr 123.
• Lupa I., Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych. Czyli jak osiągać większe zyski z social media, Wyd. Sophia, Katowice 2017.
• Lupa I., Jakość obsługi klienta w mediach społecznościowych [w:] Jakość w systemach zarządzania organizacją w nowej gospodarce, red. E. Skrzypek, Lublin 2016
• Lupa I., Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zrównoważonych wzorców konsumpcyjnych na przykładzie fundacji „Kupuj odpowiedzialnie” [w:] Współczesne wyzwania zrównoważonej produkcji i konsumpcji, red. M. Paradowska, D. Foryś, Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2016.
• Lupa I., Media społecznościowe jako narzędzie pracodawcy w procesie selekcji kandydatów [w:] Wybrane aspekty badawcze. Gospodarka-Zarządzanie-Innowacje, red. I. Miciuła, t. I, Wyd. Naukowe Sophia, Katowice 2016
• Lupa I., Customer engagement management in social media using „Sotrender” tool, [w:] Management and algorithms, edited by R. Czahajda, Z. Hazubska, Wrocław University of Science and Technology, Wrocław 2016.
• Lupa I., Zakres wykorzystania narzędzi analitycznych do monitoringu mediów społecznościowych na przykładzie Brand24,
• Lupa I., Social gaming as a new marketing and management tool [w:] Knowledge – Economy – Society. Strategies, concepts and instruments of management, edited by R. Oczkowska, A. Jaki, B. Mikuła, Cracow University of Economics, Cracow 2016.
• Lupa I., Jakość komunikacji w mediach społecznościowych [w:] Zarządzanie w organizacjach zorientowanych projakościowo, E. Skrzypek, Wyd. UMCS, Lublin 2015
• Lupa I., Kryzys employer brandingowy w mediach społecznościowych na przykładzie Empiku [w:] Nauka i wiedza kluczem do poznania świata, red. M. Olkiewicz, M. Drewniak, Słupsk 2015
• Lupa I., Rola mediów społecznościowych w rozwoju mikroprzedsiębiorstw na przykładzie zakładu fryzjerskiego Butter Cut w Krakowie [w:] Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – obszary zastosowań i kierunki badań, red. J. Gołuchowski, Z. Spyra, J. Maciąg, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice 2015
• Lupa I., Romanse w pracy i ich wpływ na funkcjonowanie w przedsiębiorstwie [w:] Psychologia w biznesie. Nowe perspektywy, Difin, Warszawa 2015
• Lupa I., Zarządzanie marketingiem w mediach społecznościowych [w:] Współczesne aspekty zarządzania – ujęcie retrospektywne, red. B. Piontek, M. Wróbel, Wyd. Naukowe Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2015.
• Lupa I., Budowanie kapitału marki w mediach społecznościowych na przykładzie Virgin America [w:] Współczesne problemy ekonomii, red. A. Krzysztofek, J. Rogalska, Wyd. AT, Kraków 2014, s. 227-236.
• Lupa I., Media społecznościowe jako narzędzie w procesie zarządzania kapitałem intelektualnym, [w:] Współczesne problemy zarządzania organizacjami, red. Piwonia-Krzeszowska, T. Małkus, Wydawnictwo Mfiles.pl, Kraków 2014, s. 97-104.
• Lupa I., Marketing mediów społecznościowych w instytucjach kultury – szanse i bariery [w:] Zarządzanie w instytucjach kultury – wybrane zagadnienia, red. Ł. Wróblewski, Wyd. CeDeWu, Warszawa 2014, s. 93-102.
• Lupa I., Rola adwokatów marki w procesie zarządzania wartością marki, Dokonania Młodych Naukowców, Wyd. Creativetime, Kraków 2014, 2/2014, Nr 3.
• Lupa I., Wybrane możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w działalności przedsiębiorstwa, [w:] Wpływ młodych naukowców na osiągnięcia polskiej nauki, M. Kuczera, Wyd. Creativetime, Kraków 2014
• Lupa I., Zarządzanie wiedzą we współczesnym przedsiębiorstwie z wykorzystaniem mediów społecznościowych [w:] Współczesne trendy w zarządzaniu – wyzwania strategiczne, A. Jabłoński, M. Jabłoński, Wyd. Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2014
• Lupa I., Zastosowanie mediów społecznościowych w konsultingu – wybrane zagadnienia [w:] Konsulting dla biznesu, organizacji publicznych i niezorientowanych na zysk, red. M. Walczak, A. Wodecka-Hyjek, Wyd. Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej, Kraków 2014, s. 115-128.
• Lupa I., The role of social media in building customer loyalty. A Case Study of activity of Orange Polska on Facebook social network [w:] Knowledge – Economy – Society. Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy, Edited by P. Lula, B. Mikuła, A. Jaki, Foundation of the Cracow University of Economics, Cracow, 2013, s. 591-598.
• Lupa I., Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu w mediach społecznościowych [w:] Zarządzanie w XXI wieku, E. Gołębiowska, tom XIV, zeszyt 12, część II, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, Społeczna Akademia Nauk, Łódź 2013
• Lupa I., Narzędzia analityczne w marketingu mediów społecznościowych [w:] Narzędzia analityczne w naukach ekonomicznych, red. S. Wawak, Wyd. Mfiles.pl, Kraków 2013