2022 rok
1. 9th European Conference on Social Media, ECSM2022, 2022-05-12 – 2022-05-13 Kraków Poland
2. the 39th IBIMA Conference on 30-31 May 2022 Granada, IBIMA2022, 2022-05-30 – 2022-05-31 Granada Hiszpania
3. Social Economy 2021. Social entrepreneurship and social capital. Importance – education – development, Social Economy 2021, 2021-11-18 – 2021-11-19 Kraków Polska
2020 rok
1. 7th European Conference on Social Media, Larnaka: University of Central Lancashire – Cyprud, 2020.
2. II Konferencja Nowe Technologie i sztuczna inteligencja. Aspekty prawne i praktyczne ekosystemu zaufania, Kraków: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, 16-17 października 2020.
2019 rok
1. 18th European Conference on e-Learning, 7-8 November 2019, Copenhagen, Denmark. Uczestnictwo z referatem pt. „Strategic use of Social Media in e-Learning”.
2. IISES International Academic Conference, Barcelona, 23 – 26 Wrzesień 2019 w Barcelonie, Hiszpania, Pompeu Fabra University. Uczestnictwo z referatem pt. „To what extent household members influence the purchasing decisions of Facebook users in case of selected products? New Facebook ad tool consideration”.
3. 4th International Conference on Marketing Management MM2019, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, 13-14 czerwiec 2019, Warszawa-Żelazowa Wola. Uczestnictwo z referatem pt. „The use of chatbots in customer service”.
4. Entrepreneurship and Social Economy – Innovations – Environment 2019, Poland, Cracow, 22 May 2019. Uczestnictwo z referatem pt. “Educational challenges in shaping the entrepreneurship of IT students”.
2018 rok
1. VI Międzynarodowa Konferencja Naukowa Gospodarka – Zmiany – Zarządzanie organizowana przez: Instytut Zarządzania i Ekonomii Wyższej Szkoły Humanitas oraz Instytut Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej w dniu 7 grudnia 2018. Uczestnictwo z referatem pt. „Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24”.
2016 rok
1. Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Nowe trendy marketingu”, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, 26 luty 2016, wygłoszenie referatu pt. „Pracownicy jako adwokaci marki w mediach społecznościowych”.
2. Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Młodzi o Sporcie: marketing sportowy od kuchni, czyli jak skutecznie wykreować markę”, Koło Naukowe Managerów Sportu Uniwersytetu Jagiellońskiego, 18 maj 2016 – prezentacja posteru „Kształtowanie wizerunku trenera personalnego w mediach społecznościowych na przykładzie Adriany Palki”.
3. V Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Narzędzia Analityczne w Naukach Ekonomicznych”, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 18-19 maj 2016 r. – wygłoszenie referatu pt. „Zastosowanie nowoczesnych narzędzi analitycznych w marketingu na przykładzie Brand24”.
4. 8th International Scientific Conference Faculty of Management Cracow University of Economics, June 1 – 3, 2016 – wygłoszenie referatu pt. „Social gaming jako nowe narzędzie w marketingu i zarządzaniu”.
5. II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Innowacyjne Działania w Obszarze Zarządzania i Marketingu, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, 3 czerwiec 2016 r. – wygłoszenie referatu pt. „Employer branding w mediach społecznościowych”.
6. IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa Konsultingu pt. „Konsulting w organizacjach opartych na wiedzy”, Koło Naukowe Konsultingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 10 czerwiec 2016 – wygłoszenie referatu pt. „Zakres wykorzystania wybranych narzędzi analitycznych do monitoringu mediów społecznościowych w pracy konsultanta”.
7. XIV Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Jakość w systemach zarządzania organizacją w nowej gospodarce”, Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 16-17 czerwiec 2016 – wygłoszenie referatu pt. „Jakość obsługi klienta w mediach społecznościowych na przykładzie Samsung Polska”.
8. 14th Students’ Science Conference, Wrocław University of Science and Technology, 22-25 wrzesień 2016 – wygłoszenie referatu pt. „Customer engagement management in social media using „Sotrender” tool”.
2015 rok
1. III Ogólnopolska Konferencja Naukowa Konsultingu pt. „Konsulting dla biznesu organizacji publicznych i niezorientowanych na zysk”, w dniu 3 lutego 2015 na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – wygłoszenie referatu pt. „Zastosowanie mediów społecznościowych w konsultingu – wybrane zagadnienia”.
2. Konferencja „Nauka i Biznes, czyli dwa przenikające się światy, w dniu 07.02.2015 w Katowicach, organizator: Intellect, wygłoszenie referatu pt. „Sposoby zwalczania kryzysów w mediach społecznościowych”.
3. Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Współczesne wyzwania zrównoważonej produkcji i konsumpcji”, w dniach 16-17.03.2015 w Opolu, wygłoszenie referatu pt. „Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zrównoważonych wzorców konsumpcyjnych na przykładzie fundacji „Kupuj Odpowiedzialnie”.
4. III Międzynarodowa Studencko-Doktorancka Konferencja Naukowa „Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej”; Naukowe Koło Marketingu Meritum, w dniach 16-17.04.2015, wygłoszenie referatu pt. „Rola mediów społecznościowych w rozwoju mikroprzedsiębiorstw”.
5. XIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Zarządzanie w organizacjach zorientowanych projakościowo”; Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, w dniach 07-08.05.2015, wygłoszenie referatu pt. „Jakość komunikacji w mediach społecznościowych”.
6. II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Doktorantów z cyklu Paradygmaty Współczesnego Zarządzania; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, w dniu 09.05.2015, wygłoszenie referatu pt. „Zarządzanie marketingiem w mediach społecznościowych”.
7. VII Międzynarodowa Konferencja Naukowa Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w dniach 25-27.05.2015 – wygłoszenie referatu pt. „Customer Relationship Management w mediach społecznościowych. Studium przypadku Alior Banku”.
8. „2nd European Conference on Social Media ECSM 2015” w dn. 9-10.07.2015 r. w Porto w Portugalii.
2014 rok
1. V Międzynarodowa Konferencja „Wpływ młodych naukowców na osiągnięcia polskiej nauki – Kraków, dn. 11.01.2014 r. – wygłoszenie referatu pt. „Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem”.
2. III Konferencja Naukowa „Współczesne trendy w zarządzaniu” w dniu 25 marca 2014 r. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – wygłoszenie referatu pt. „Media społecznościowe jako narzędzie w procesie zarządzania kapitałem intelektualnym”.
3. IV Konferencja Naukowa Katedry Psychologii GWSH w Katowicach „Psychologia w Biznesie. Nowe Koncepcje i Zastosowania” w dniu 20 listopada 2014 – wygłoszenie referatu pt. „Romanse w pracy i ich wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa”.
2013 rok
1. II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Narzędzia Analityczne w Naukach Ekonomicznych” w dniach 23-24 maja 2013 r. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – wygłoszenie referatu pt. „Narzędzia analityczne w marketingu społecznościowym”;
2. 5th International Scientific Conference Faculty of Management at Cracow University of Economics w dniach 5-7 czerwca 2013 r. w Krakowie – wygłoszenie referatu pt. „Rola mediów społecznościowych w budowaniu lojalności klientów. Studium przypadku obecności Orange Polska na Facebooku”.
3. III Międzynarodowa Konferencja „Zarządzanie Nowe Perspektywy – Przedsiębiorczy Menadżer Innowacyjnej Organizacji” w dniu 14 listopad 2013 r. w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie – udział w konferencji.
4. I Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury” w dniu 16 listopad 2013 r. w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej Wydział Zamiejscowy w Cieszynie – wygłoszenie referatu pt. „Marketing społecznościowy w instytucjach kultury – szanse i bariery”.