Autor: Iwona Lupa
Tytuł: Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu. Wybrane aspekty z teorii i praktyki przedsiębiorstw
W książce autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych w marketingu i zarządzaniu. Poruszane są m.in. takie problemy, jak: reklama, promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych, marketing szeptany, crowdsourcing, czy też możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Rozważania teoretyczne wzbogacone są licznymi przykładami z praktyki przedsiębiorstw, które najlepiej wykorzystują potencjał mediów społecznościowych do realizacji swoich celów
Autor: Iwona Lupa
Tytuł:Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych. Czyli jak osiągać większe zyski z social media
Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty
Autor: Iwona Lupa-Wójcik
Tytuł: Social media strategicznie. Wprowadzenie
Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem „Social media strategicznie”, w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach, głównie przedsiębiorstwach. Z tej książki dowiesz się m.in.:
- Czym naprawdę jest strategia i dlaczego w praktyce nadużywa się tego pojęcia?
- Czy strategia social media istnieje?
- Na czym polega strategiczne podejście do mediów społecznościowych?
- Jakie jest miejsce mediów społecznościowych w strategii organizacji?
- W jaki sposób można wykorzystać media społecznościowe do realizacji celów organizacji?
Autor: Iwona Lupa-Wójcik
Tytuł: Social media sharing a zachowania finansowe gospodarstw domowych
Celem książki jest określenie specyfiki social media sharing jako form transakcji realizowanych przez gospodarstwa domowe i wskazanie zależności między zachowaniami finansowymi tych gospodarstw a ich uczestnictwem w tego rodzaju transakcjach. Z tej książki dowiesz się m.in.:
- czym jest ekonomia współdzielenia i dlaczego “sharing” to “new buying”,
- w jaki sposób media społecznościowe stały się katalizatorem sharing economy,
- kto dzieli się w mediach społecznościowych, czym i dlaczego,
- kto nie chce się dzielić w social media i jaki jest tego powód,
- jakie są postawy użytkowników mediów społecznościowych względem social media sharing.