MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU I ZARZĄDZANIU. WYBRANE ASPEKTY Z TEORII I PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW
AUTOR: IWONA LUPA
Jeśli jesteś bardziej lub mniej zaawansowanym praktykiem lub teoretykiem w obszarze mediów społecznościowych….
Jeśli szukasz:
- usystematyzowanej wiedzy odnośnie możliwości działalności firmy w mediach społecznościowych,
- inspiracji, w jaki sposób zaistnieć i zbudować silną markę w mediach społecznościowych,
- możliwości wykorzystania potencjału mediów społecznościowych w zarządzaniu pracownikami,
- rozwiązań odnośnie pozyskania wiedzy z mediów społecznościowych niezbędnej do usprawnienia działalności firmy….
Ta książka jest dla Ciebie!
O książce:
W książce autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych w marketingu i zarządzaniu. Poruszane są m.in. takie problemy, jak: reklama, promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych, marketing szeptany, crowdsourcing, czy też możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Rozważania teoretyczne wzbogacone są licznymi przykładami z praktyki przedsiębiorstw, które najlepiej wykorzystują potencjał mediów społecznościowych do realizacji swoich celów. Książka ma charakter popularnonaukowy.
Dla kogo jest ta książka?
Książka skierowana jest do: teoretyków, zainteresowanych problemem mediów społecznościowych od strony naukowej, studentów oraz praktyków, zarówno tych bardziej, jak i mniej zaawansowanych w obszarze mediów społecznościowych. Każda osoba, która poszukuje inspirujących przykładów zastosowania mediów społecznościowych w działalności gospodarczej, może znaleźć w tej książce coś dla siebie.
Zobacz spis treści i fragment wstępu
Książka przeszła pozytywne recenzje: naukową i branżową, co oznacza, iż jest doskonałym źródłem rzetelnej wiedzy zarówno dla teoretyków, jak i praktyków! Pisana jest prostym językiem, zrozumiałym dla każdego.
Przeczytaj recenzje:
(…) Oceniając całościowo recenzowaną książkę, jej merytoryczną wartość, należy podkreślić kompleksowe ujęcie problematyki wykorzystania mediów społecznościowych. Recenzowana książka stanowi oryginalne opracowanie posiadające użyteczność głównie aplikacyjną.
dr hab. Grzegorz Szymański – Politechnika Łódzka
Oryginalne opracowanie (…) Autorki zawiera wartość aplikacyjną, nie tylko ze względu na przedstawiony materiał poznawczy, ale także dzięki studiom przypadków, które wskazują na dobre praktyki przedsiębiorstw stosowane w ramach budowania relacji z otoczeniem przez media społecznościowe.
dr inż. Ireneusz Miciuła – Uniwersytet Szczeciński
Treść książki jest napisana językiem zrozumiałym dla każdego odbiorcy. Autorka może mieć nadzieję, że książka będzie przez dłuższy czas stanowić aktualną i wartościową pozycję literatury w branży marketingowej jak i naukowej z uwagi m.in. na stosowną ilość treści technicznych .
Artur Sawicki – Szef Regionu Częstochowskiego
Śląskie Towarzystwo Marketingowe
Partnerzy badań:
Patronat: