Z cyklu „Psychologia pod Lupą” poznajmy powody, dlaczego użytkownicy mediów społecznościowych chętnie dzielą się różnymi treściami w tych mediach. Znając je, łatwiej będzie odpowiedzieć na pytanie, jakie treści powinniśmy my udostępniać jako firma/marka/organizacja, żeby były chętniej udostępniane przez odbiorców.
Warto pamiętać, że udostępnienie ma dużo większą wagę niż „lajk”, czy komentarz! Przykładowo wg Sotrender wagi dla tych reakcji przedstawiają się następująco:
- Like = 1
- Komentarz = 4
- Status tekstowy = 8
- Status multimedialny (zdjęcie, link do YouTube itp.) = 12
- Udostępnienie = 16
Udostępnienie jest dla fanpage 16 razy bardziej cenne niż lajk!
Zobaczmy zatem, dlaczego właściwie użytkownicy udostępniają treści w social media:
A Ty dlaczego udostępniasz treści w mediach społecznościowych?
https://www.intercultural-reflections.de/character-g/index.html